نشت پروتئین در دیابت چگونه به آن را متوقف
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نشت پروتئین در دیابت چگونه به آن را متوقف

شوهر من مبتلا به دیابت است و در حال حاضر کلیه خود را چکه پروتئین، چگونه می تواند این مشکل ما را متوقف کند؟ در واقع، برای همسر خود را مورد نشت پروتئین به معنی کلیه خود را در برخی از درجه آسیب دیده است، بنابراین اگر شما می خواهید به آن را متوقف کند، شما نیاز به تعمیر کلیه های آسیب دیده برای اولین بار.

مشخص شده است که طولانی از لحاظ دیابت می تواند بیماری های کلیوی است که به نام نفروپاتی دیابتی القا کند. بنابراین برای درمان این بیماری، اولین چیزی که همچنین باید کنترل قند خون به خوبی باشد. سپس اقدامات مربوط را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده

چگونه برای تعمیر کلیه های آسیب دیده؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک مؤثر است و راحت است. این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری (نشت پروتئین)، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه.

بنابراین در یک کلمه، برای دیابتی با نشت پروتئین آنها باید قند خون خود را به خوبی کنترل و سپس پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. با کمک این درمان، تمام علائم ناشی از اختلال کلیوی می تواند رها شوند. چه بیشتر، این بیماری را می توان از ریشه آن معکوس شود.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان دیابت و بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: